planerna ändras

Jag tog ju sportlov för att få lite ledigt och bara ta det lungt, men oj så planerna kan ändras. Lungt har jag nog inte direkt tagit det förutom igår då jag och B mest låg i sängen. För vi hamnade ju av någon konstig anledning på Ollis i tisdast för att B tyckte vi måste fira att jag fått sportlov, höhö. Men ångrar nog inte att jag for för jag hade så jäkla roligt hela kvällen! Feelisen var på topp.

Idag vaknade jag upp hos mami, alltid lika bra. Och for sen iväg på jobb, efter att jag slutat gick jag på stan en stund och nu ikväll har jag varit till gymmet.

Skall jobba imorgon också, men skall hinna med en powerwalk och storstädning från morgonen, så det blir tidig väckning, så därför skall jag bädda ner mig i sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0