Söndag

Har inte riktigt haft någon tid, motivation osv. att blogga den här veckan.
Istället har min tid gått åt till praktik, skolan, att träna, göra skoluppgifter efter skoluppgifter, sova några nätter hos mamma, fixa frisyr åt Josso och sen blev det äntligen helg igen och jag bestämde mig för en lugn och nykter helg igen, så i fredast var jag i Malax och umgicks med Nicke och co. Och på lördagen for jag och klippte faffa och träffade pappa en stund och på kvällen for jag, Becka och Robin tillbaks till mamma där jag klippte robins hår och sen åt vi en god middag!
Sen kändest det som jag satt i bilen hela kvällen och körde av och an, mellan Malax, Toby och Stan.

På dagen idag hade vi lite gäster hos mamma och Kimmo och den här söndags kvällen avslutades med ett RPV pass på gymmet tillsammans med Becka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0