Lördagen



Igår var det tidig väckning, och klockan 07.00 startade bilen till Ikea i Tammerfors.
Hela dagen tillbringades där, och vi fick med oss allt vi skulle ha hem och lite till!
Efter att vi mättat våra magar med mat på Shell körde vi iväg hemåt igen och hemma i Malax var vi ca. 19.30.
Hoppade bara i min egen bil och åkte hem för att duscha och sen mötte jag upp Nora och Co i stan, vi gick först till Christal, men min och Noras visit där blev kort och vi gick istället till Ollis för att beställa en iskall Cocis och satt oss ner för att kolla på de mer eller mindre fulla människorna. Ganska roande!


Just nu sitter jag bara och beundrar "mitt" super fina rum i nya huset! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tkr du har fin stil :)

kan man få si nå bilder från rumme/huse? :)

2012-01-16 @ 17:17:53
Postat av: sabina

gud så vacker du e! vi måst träffas nån dag, bara jag får undan nå tenter :)

2012-01-16 @ 18:33:13
URL: http://sabinabjorkqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du visa bilder från rummet? :)

2012-01-17 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0