Nya byxor och mössa



Har blivit rätt så duktig på att inte shoppa en massa onödigt och köpa någonting hela tiden i klädväg. Det kan ju också bero på att jag inte har några extra pengar just nu, haha.
Eller så har jag nu först börjat tänka efter och tagit till mig de orden som min kära mamma har försökat få in i mitt huvud ett x antal gånger!

Men igår tyckte jag att jag gjorde ett bra köp, nämligen en ny fin mössa. Eftersom nu har vi ju mittiallt fått vinter och det har blivit kallt som fan!
Och idag fick jag äntligen ett par nya Dr denim byxor på posten, för att de gamla gått sönder, ingen överraskning direkt, jag tror jag är på mitt 4 eller 5 par av dom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2012-01-25 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0