Min helg



I fredags började vi med städning och fönstertvätt på bygget. På kvällen fixade jag och Becka oss här i Malax,
och sen tog vi med oss mamma och Kimmo och for iväg till stan. Gick till Rocktails och drack goda drinkar och dansade lite, där sket sig även min plan att vara chaufför hela kvällen.. Nångång 02 tiden bestämde jag mig för att gå till Ollis en stund! Kvällen slutade riktigt bra :)

På lördagen gjorde jag inte så mycket, lite senare på dagen for jag till mami och fick sen veta att det skulle firas lite i lokalen, så jag gjorde mig klar och körde iväg till Helsingby. Satt där i några timmar tills jag körde hem bilen och Nicke och Jocke kom efter mig och jag for ut och körde med dem. Var in till Rocktails (igen..) på en drink med N förrän vi for till Malax tillbaks.

Nu borde jag väl klä på mig och börja hjälpa till med flytten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0