Lite update

Min praktik har börjat och jag har nu varit två dagar vid Salon Peter o. Jina, där jag kommer finnas hela våren. Roligt roligt! Det har varit två ganska så långa dagar, att lära sig hur allt funkar och går till där osv. Och så har jag även hunnit med några kunder.
Igår kväll började jag även på med min sista hälsokunskaps kurs vid Aftis, så dit sprang jag i all hast direkt efter praktiken igår, så jag hann inte med så mycket annat igår och var aningen slut i huvudet då jag steg innanför dörren här hemma.

Idag började skolan, en väldigt lugn start. Satt där i några timmar och försökte få inpräntat lite mer information om produkterna i huvudet och sen slutade vi klockan 1300. Bra så! Passade på och åkte med mamsen och kollade på lite möbler och andra nödvändigheter till Stenhaga och för att fylla på mitt kylskåp!

Nu skall jag faktist ta tag i mitt slutarbete och fösöka få någonting gjort på det en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0