Fredag



Hur skönt är det nu inte att vakna av sig själv klockan 9.30, utvilad, pigg och ett sömnsaldo på 12 timmar.
Ja inte illa.

Efter frukosten satte jag igång med städningen, bytte sängkläder, dammsugade och gjorde det fint. Körde sen iväg till banken i Solf för att få en låneoffert till slutarbetet och sen for jag till Erika för att jobba vidare med det. Och två timmar senare är jag så gott som klar med det. Nu skall det bara fixas till lite och några saker skall i fyllas, sen är det äntligen över! Härligt.

Nu sitter jag framför spisen och myser hos M & K och väntar på middag. Lövbiff och rödvinssås står nämligen på menyn idag, kan väl bara säga ett ord: Gott!

Ha en mysig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0