Tre rätters middag och promenad i solsken





Igår kväll for jag och Becka iväg till mamma, där hon och Kimmo hade ställt i ordning en tre rätters middag till Peter, men vem tackar nej till sånt? Så såklart joinade vi också dem :)
Maten var verkligen en 10 plusare och sällskapet var ju inte så dåligt det heller. Dock kom jag och B aldrig till den sista rätten för efter att vi kollat lite på melodifestivalen hoppade vi i bilen tillsammans med Erika, Janttu och Cama och for iväg till surprise.. Ollis igen! Som jag ångrade rätt fort då jag kom dit, hade ingen feelis och tröttheten slog till så efter några timmar for vi hem igen för att sova. Lika bra det!

Vaknade idag av världens härligaste väder, så efter frukosten och lite slöande i soffan, tog jag och B på oss mammas utekläder och gick på en lång promenad till Neste. Men då vi skulle hem tyckte vi det räckte bra med den promenad vi gjort så vi ringde mamma som kom efter oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0