Helgen



I fredags efter studentskrivningarna, som gick helt okej (tror jag..) For jag
till Amarillo och fick äntligen träffa Becka, äta gott och skvallra i några timmar.
Det var skönt att få lätta på huvudet lite grann. Efteråt tog jag mitt pick och pack och for till Malax,
där det blev fredagsmys framför Idol med mamma, Kimmo, Natalie och Nicke en stund.
Före jag somnade kollade jag ännu filmen Hur många lingon finns det i världen? Mycket bra.

På lördagen gick några timmar åt i GW gallerian före jag for i jobb. Efteråt hämtade jag Robin
och vi for till mamma, där vi fick god mat och sen satt vi i många timmar och pratade om allt mellan himmel och jord
och drack lite vin och sånt! Sen kom Nicke en stund och sen gick vi till honom och sov.

Steg frivilligt upp idag klockan 8, för att föra Natalie på simskola och själv ta en morgonsimtur och gå i bastu,
men såklart öppnade simhallen först klockan 10 för övriga, så det blev en promenad i stan istället.
Och då vi kom hem stod en stor frukost serverad på bordet.
Eftersom jag bara slöat och sovit resten av dagen, skall jag nu ta och fixa lite saker till de sista(!) studentskrivningarna för i höst och ta en dusch!

Och så hoppas vi på att det går bra imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0