*




Det har visst inte blivit något skrivande här på några dagar..
Har bara inte haft någon motivation. Istället har jag haft en rolig 80-tals kväll på Ollis,
hängt i Malax, hjälpt till lite på tomten, myst med min sötis, shoppat lite nya gardiner och sånt stuff med
mami, varit hos pappa, tränat och sånt..

Idag har vi alla frisörer i skolan haft höstdag vid Öjberget. Det var rätt skönt att få va ute en dag, och inte behöva sitta inne varje dag.
Vi skulle även samla naturmaterial och vara kreativa och göra en färgstjärna och en huvudbonad av det i grupp,
och vi (Måsa trållena) i min grupp var tydligen så duktiga att vi vann första pris. Yee! Haha.
Nu väntar jag på att Becka skall komma hit, vi skall väl göra något gott att äta, powerwalka och dricka te ikväll. Mys!

Måste bara säga att snart börjar mitt 11 dagar långa höstlov

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såklart! Ja ha renn börja planer inflyttningsfesten! :D i storviken , så vi har int så jätte långt ti varann ;D

2011-10-14 @ 05:36:56
URL: http://lottavafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0