Onsdag


(Bild för några månader sen från skolan)

I skolan har vi övat på koreografin till vår visning i stort sätt hela dagen och planerat lite.
Så småningom börjar allt vara ganska klart!
Kom hem halv 1, så jag satte igång med att städa upp här och sånt, känns som att jag städar lite smått varje dag.
Men det är inte så konstigt eftersom jag hatar att ha det råddigt runt omkring mig,  som t.ex. obäddad säng, diskhögar, kläder överallt och att ha det smutsigt osv. Blir bara stressad att se på sånt!
Sen skrev jag färdigt en modde uppgift, gjorde mat åt mig och nu har jag suttit och gjort lite mindre viktiga saker som lackat naglar och laddat ner lite musik. (Jag borde ha läst på prov men..)
Skall till gymmet om någon timme och sen kommer väl troligtvis N hit! :)

Imorgon väntar "bara" en 12 timmars skoldag, Yes..

Kommentarer
Postat av: hej

vilken skola går du i? :)

2011-11-09 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0