Know How 2011

Nu är det över! Knowhow (check!) Yrkesprov (check!)
Efter att ha börjat skolan 05.30, sminkat och gjort hår  på varandra under en viss tid,
stressat iväg till Botnia Hallen, haft två visningar som gick riktigt bra och varit nervös till tusen
och ännu till städat bort allt i salongen är man rätt så slut i huvudet nu.

Jag är så glad över att allt gick så bra idag och att alla hölls på sina klackar ;-)
Och att vi ännu till var så grymt snygga och fina!
Nästan så jag skulle kunna göra om allt dethär, men bara nästan.. Hehe!

Nu samlar vi krafter och vilar en vecka så kör vi hårt nästa helg i Tallinn, åå vad jag tycker om min klass!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0