The weekend

Så var det söndag idag igen!

På fredagen efter skolan fick jag avnjuta en skön ansiktsbehandling
och sen tog jag ifatt lite sömn som det hade blivit lite dåligt av tidigare i veckan och på kvällen gick jag till
Nicke där vi förfestade förrän vi gick till Charleys!

På lördagen var jag bokstavligen död då jag steg upp men det vara bara att försöka få ett leende på läpparna
och åka iväg till jobbet. Då jag kom hem skulle jag mer än gärna krypit ner i min säng, men eftersom jag lovat att åka ut, så fick jag börja fixa mig och sen kom Sofia Erika och Ellinor till mig en stund förrän vi for iväg till Ollis,
dansade och hade kul hela kvällen, så efter ca. fem timmars dansande i sträck var mina fötter aningen döda. Så då det blev valomerkki ringde jag min snälla moffa som hämtade mig och förde hem mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0