Roligt Roligt

Vilken rolig kväll jag hade igår!
Började med middag hos mamma och Kimmo med Becka. Det var meningen att vi skulle ta en lugn kväll,
men visst kan planerna ändras. Så efter några cider gick vi till Charleys där Nicke Sebbas spelade,
dansade, drack och umgicks med härligt sällskap och jag hade så jäkla kul!
Då klockan blev närmare 03.00 stängde Charleys, men vi var ännu på festhumör, så jag, Becka och Nora bestämde oss för att gå på efterfest till Boba, där sjöng och dansade vi ännu mer och hade riktigt roligt ända in till morgonen, då vi bestämde oss för att sova i några timmar tills vi gick hem och somnade om i några timmar till, behövdes verkligen!

Har varit allmänt slö idag, var bara hem till Brändö en sväng för att hämta lite grejer, duscha och sen
föra hem Becka. Och klockan 19.00 for jag till Neste och tjänade lite cash i två timmar.
Nu skall jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0