Helgen som varit



I fredast
hade vi vår första kundmorgon i skolan, som innebar att vi skulle vara på plats
klockan 06.30 i skolan, aningen jobbigt men bara man kom igång gick det helt bra. Och det var riktigt mysigt med ljus i salongen och hälso tema! Och det positiva var att vi slutade redan klockan 11.
Då jag kom hem sov jag i några timmar och sen for jag iväg till mamma. Blev en skön hemmakväll med grönsaker, chips, dipp och Idol!

På lördagen var jag och handlade med Kimmo, sen på kvällen for jag iväg till Erika.
Efter att Erika lekt lite hemmafru och fixat mat och vi korkat ett glas vin for vi vidare till Angelica,
där festen var igång. Och det kan ju inte bli annat än en bra kväll när vardagsrums golvet fylls av dansande folk
och man har bra sällskap! Efter många om och men bestämde fem av oss att dra iväg till krogen, men jag hann bara in till stan och in till Fontana så ångrade jag mig och ville tillbaks, så efter en hel del samtal fick jag skjuts tillbaks till Solf. Då klockan var runt 5 var det bara jag, Elinne och Rolle kvar så vi fick ta en morgonpromenad nån kilometer till Erika där hon snällt bäddade åt oss och vi tre låg i några timmar till och pratade om livet och hade X antal skrattattacker! Tror det var min roligaste söndagsmorgon på läänge.

Har varit aningen sliten idag. Så jag har inte gjort så mycket annat än sovit och träffat Nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0