11.11.11



Hade min sista matematik timme idag och fick en till godkänd kurs, hur skönt är nu int det?
Slutade redan klockan 11 idag, så passade på att ta en powerwalk/länk efteråt. Sen var jag hem till pappa
en sväng för att hälsa på min lillebror som åker till varmare breddgrader inatt, nämligen Playa. Är smått avis, för en resa skulle sitta perfekt just nu men, får ta och vänta några veckor tills vi åker på vår mini resa till Tallinn med klassen. Haha, alltid något i alla fall! Men den resan kommer bli huippu!

Nu sitter jag hos mami och väntar på att klockan skall bli 21:00,
så mamma kommer hem från jobbet, Idol börjar då, jag kan öppna chipspåsen och så hoppas jag Kimmo vill ge mig fotvård på samma gång! Skulle vara perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0