27 dagar kvar



Eftersom mitt internet bara bråkade igår,
hann jag med en hel del. Så det var väl bara positivt :) Haha.
Började med körlektion redan klockan 10, sen hämtade faffa mig och jag for till dem
och klippte faffa. Sen vidare till pappa där jag tjänade lite pengar, klippte gräset och städade
och umgicks med min bror och pappa. Trevligt.
Före de förde hem mig for vi och åt pizza och hemma satte jag igång med diskandet och lite senare
blev det en länk.

Vaknade idag av att mamma kommer in hit klockan 10,
så nu har hon färgat håret på mig. Bara Sofia slutar skolan skall vi och shoppa lite examens
presenter, innan dess skall jag väl försöka få något gjort här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0