Back on track

Jag har inte skrivit något på en veckas tid, men jag har verkligen inte haft tid.
Har haft skola upp till öronen varje dag, eftersom vi haft massor med kunder och stressat så
man nästan mått dåligt därför har även humöret varit lite på botten. Men nu är det äntligen över! Har även skaffat ett hygienpass så dit har flera kvällar gått och där emellan har jag försökt hinna med att träna, läsa lite på prov och sova.
Nu kan jag nästan säga jag har sommarlov, eller jag har två prov nästa vecka och sen är det finito!

Har kommit till mamma ikväll, har ätit grillat och försökt förstå mig lite på fysik uppgifter, nu
skall jag se Wallander och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0