Vappen och 1 Maj

Satt på balkongen med Sofia i Vörostan i flera
timmar igår. Musik, strålande sol och somersby=Perfekt!
Där en 7 tiden började vi gå till Hoviska, träffade Sundomborna
och gick me dem till Faros satt där i någon timme och hade det riktigt nice. Gick in till stan
för att betala in oss på Ollis, men efter ett tag beslöt jag och Sofia att vi skulle gå checka läget vid hoviska igen,
men där var det bara kallt så jag gick in till stan igen där jag träffade Simon och Co. Gick till "Raffas" tomma lägenhet och sen försvann de andra på krogen och jag och S hängde i lägenheten resten av kvällen.
Mysigt och bra det också!

Idag skulle jag på jobb klockan 10, lite mindre trevligt. Efter en bokstavligen stressig dag kom jag hem 5,
och somnade direkt en stund.
Nu måste jag försöka fixa lite läxor och duscha.





Kommentarer
Postat av: Anonym

int e ju du 18 :)

2011-05-01 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0