lördag söndag måndag




Här får ni en gammal webcam bild, jee!

De senaste dagarna, jaa. Var skall ja börja?
Var på bio då på lördag kväll med B, Hangover 2. Riktigt bra och rolig var den (Se den!)
sen chillade vi bara hemma hos mig.

Söndag, en perus söndag. Tog det lungt hemma i princip hela dagen bara,
och var till gymmet på Attack. Sen kom Simon och hälsade på en stund :)

Blev tidig väckning idag, skulle och uträtta lite ärenden med mami,
men vi fick inte riktigt allt uträttat heller. I alla fall drack vi varsin kaffe medan vi väntade på att allt skulle
öppna, sen fick vi present handlat åt min bror och handlat före vi for till Malax.
Vi har haft kalas här ikväll för Robin som blir 17 år idag.
Nu skall jag ta och se en film före jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0