Kalas söndag

Så var det söndag igen.
Har hunnit med en hel del den här helgen.

I fredags var jag till gymmet och sen låg jag hemma i soffan och
kollade tv. Somnade redan 11.

Igår vaknade jag tidigt, gjorde frukost och fixade mig sen cyklade jag iväg till stan. 
Mötte upp  mamma, K och R, vi gick på en kaffe sen blev det lite shopping,
Becka kom och vi gick på morsdagspresentsjakt och sen åt vi på Rosso. Kvällen
spenderade jag hos mamma, vi kollade en spännande hockey match och gick i bastun.

Idag var det tidig väckning. Klockan 10 var vi vid kyrkan på min kusin konfirmation.
Sen åt vi oss mätta på mat, smörgåstårtor och tårtor i massor och njöt av solen. Tills jag, pappa och Robin
for vidare på kalas till min andra kusin där vi firade hans 18 årsdag några dagar tidigare, faffas födelsedag och morsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0