Helgen

Igår då jag var påväg till stan med mamma och co.
Så ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde komma och jobba (lära mig)
så det blev några timmar jobb igår. På kvällen fick jag Sofia och Lotta på besök,
Sofia hade med sig sin mixer så hon fixade fram några drinkar och vi satt och planerade mer eller mindre seriöst
sommarens resor, haha!
Sen kom Simon hit, vi lyssnade på lugna favoriter och myste i flera timmar, som vanligt :)

Blev lite chockad idag då jag vaknade och insåg att klockan redan var halv 1,
men har inte fått gjort så mycket vettigt idag. Varit på gym, läst lite på prov, gjort mat och lyckats få det riktigt gott(!)

Btw, har bara 2 skoldagar kvar och sen har jag sommarlov! Skönt.


Före jobbet hann jag via Kicks för att köpa lite nytt smink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0