Yrkesprov och Teater

Vaknade idag av solen lös in i rummet och trodde det var lördag.
Men efter en stund insåg jag att det bara var onsdag och jag skulle ha yrkesprov. Så jag blev lite besviken.
Anyway, började 11.30 och hade som sagt yrkesprov i Make up och långhårsuppsättning.
Blev inte så nöjd med mitt resultat men helt okej blev det väl endå! Skönt att ha det undan nu i alla fall.

Sen gick jag, Erika och Becka till KP, och åt varsin pizza. Sen slöade vi hos mig tills jag och E
for på teater med vår kombiklass, Dan då Dan dog kollade vi. Helt okej var den  :)
Nu skall jag dricka en kopp te och läsa ett kapitel ur min marknadsföringsbok, Jeje!

Kommentarer
Postat av: arg nämpnäs bo

var så arg op de tå du it uppdaterar lik mytchi som förut!

2011-03-24 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0