Home again

Ingen uppdatering på en vecka, men istället har jag firat ett bra sportlov i Ruka!

Är äntligen hemma nu eller vad man skall säga, efter ungefär en 10 timmars resa med tåg och buss byten och tunga väskor.
Jag vet inte riktigt var jag skall börja eller om jag bara skall säga what happened in Ruka, stays in ruka. Haha!
Det har varit så himla mycket drama men ändå så kul. Vi har i alla fall festat för några månader framåt, haft en kämppä som sett lika äcklig ut varje morgon (dvs, vi har ungefär badat i öl och tomflaskor) haft fina dagar i backen, spelat sönder låtar, varit på random fester, haft besök av en borttappad tysk, spelat gitarr och sjungit på taket, fått klagomål, försökt få Ella mer allmänbildad, träffat massor med nytt folk, haft borttappade skor och saker,  haft grannar som vi inte kommit så bra överens med som då har slutat med drama och allt från kiss och hamburgare på fönstren O.s.v..
Och skrattat som bara den!  Så tack till alla som var inblandade för en händelserik resa som inte glöms i första hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0