my weekend

Är helt slut efter helgen, men roligt har jag haft!
I fredags blev det 40 års fest hos mammas kompis, nångång runt 23 tiden kom Anton efter
och vi var till helsingby lokalen och kollade på lan en stund sen var vi ut och körde och sen kom Becka till mig.

 



På lördag var ja först till mamma och åt god mat och gjorde mig klar där. Halv 8 tiden for jag till Solf
och förfestade med Erika och co. Sen iväg till Malax på dansgala, hade super roligt där med trevligt folk och dans. Isac kom efter sundomborna, mig och Emma och vi bestämde oss att inte avsluta kvällen ännu så vi for till Emma och satt i hennes garage tills Robban kom efter oss och vi for till Paro en stund och kollade på lan och sen kom jag hem. Hade en super bra kväll! :)





Idag har jag mått som förtjänat, 
så det enda jag i princip har gjort är att jag legat i soffan hos mamma, ätit, sovit och kollat lite film.
Nu skall jag plugga lite engelska ord och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0