Ja har en grill..

Midsommaren är färdig firad för iår, och idag har jag till och med varit duktig
och jobbat i några timmar.

Midsommaren firades som sagt på Storsand från torsdag till lördag, kan väl säga att jag hade
inte så höga förväntningar på grund av att regnet öste ner då vi kom dit, men det klarnade upp och de andra dagarna fick vi ju riktit bra väder.
Vi dansade loss både i Iivaris bil och "dansgolvet", sjöng, grillade, sov i bilen,
hade världens dåligaste krapula humor, besökte Oravais abc några gånger, träffade trevligt
folk, och skrattat så man nästan har sjukt överallt, alltså jag har haft jäkligt kul och midsommaren blev ju lyckad trots allt.
+ något som var extra fint var då mina kära vänner sjöng " Ja må hon leva" åt mig då jag steg
inn i Iivaris bil där vi alla trängdes medan det regnade, mysigt!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0