Mitt 18:års kalas

Har haft helt fullt schema idag, började dagen på gym, där efter hem snabbt
för att duscha och få i sig lite mat. Tog sen och cyklade till stan där jag övade på teori vid bilskolan. For med hem till mamma sen där vi fixade och dukade fram, sen hann jag även få skolarbetet skrivet.
6 tiden kom gästerna, eftersom vi hade mitt 18:års kalas idag.
Vi blev ungefär 20 pers  i mammas lilla lägenhet. Vi skålade med skumppa och åt gott, och jag tackar än en gång till alla som kom och för dom fina presenterna jag fick!

Då klockan slår 00:00 är jag äntligen 18 år - myndig! Som jag har väntat.




Världens bästa lillebror





Tyvärr så var mami inte en så jätte bra fotograf som fick bra bilder på alla gästerna
men övning ger färdighet.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0