++

Så har igen en helg gått, och ja roligt har jag haft!
På dagen låg jag vid smulterö och solade i några timmar först. Och på kvällen
for jag till Simon, det blev en riktigt bra kväll, med bra sällskap, grillning, ölspel,
nattdopp i Hankmo med alla myggor, sen fixade jag och Cecci ännu lite nattmat åt oss medan
Simon och Joonas for ut på lenkki, gälit! Sen blev det ännu bastu före vi somnade.




Efter några timmars sömn vaknade vi, låg bara och slöade oss tills mamma kom efter mig.
For bara hem och fräschade upp mig lite och cyklade iväg till stan för att jobba min första tur själv.
Var aningen jobbigt men det gick ju ialla fall helt bra.

For till mamma sen direkt efter jobbet, det blev grillning, vi fick lite besök, vi spelade mölkky, och så hade
jag så roligt hela kvällen så jag satt bara och skrattade ungefär, som pricken över i:et fick jag ennu fotmassage med fotbad och vadmassage av Kimmo, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0