Solig onsdag




Hade mörkerkörning direkt halv 11 idag, som tog rätt så länge,
sen gick jag iväg till hoviska där jag mötte upp Lotta och låg där på gräsmattan
och solade en stund. Sen var det igen dags för en vanlig körlektion och sen cyklade
jag hem och satt mig ute på balkongen en stund.
Gjorde mig sen klar och cyklade iväg till Paradise beach där jag äntligen träffade Simon,
satt där i några timmar och kollade på då de spelade beachvolley. Det var meningen sen att vi skulle till Strampen, men där var det proppfullt så vi for en sväng till Sandö och sen for vi hem. Hann bara innanför
dörren så ringer Sofia och säger att hon kommer och hämtar mig och att vi skall till Faros på en, sagt och gjort!
Borde gå sova nu, eftersom jag skall upp i jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0