Lördag&Söndag

Igår efter att jag varit till Simon på hans studentfest,
for jag snabbt hem efter lite grejer och sen plockade vi upp Bina på vägen
och for till Toby - Suominens!
Hela halva byn samlades, vi grillade, drack, umgicks och lyssnade på musik
på terassen. Sen trängdes vi flickor i Binas mammas bil till stan.
Hängde vid Faros, hoviska, strampen och centrum hela kvällen och träffade massor med trevligt folk!
Nångång halv 2 fick jag tråkigt och gick hem..

Idag har jag mått, inte det bästa kan man väl säga. Har ungefär levt i min säng hela dagen
förutom de timmarna jag satt vid Faros och njöt av solen och en kall cocis och skvallrade med Sofia.
Perfekt.
Kanske jag ska ta och sova så jag inte är lika lat imorgon som idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0