Lördag&Söndag



Igår kväll körde Sofia och jag runt lite här och där,
först var vi till Malax och hälsade på till Bagge/Väglund, sen vidare till Sundom en sväng,
sen hade vi aningen tråkigt och visste inte vad vi skulle göra så Anton hoppade på med oss
och vi for än en gång till Malax till Åminne, där vi väntade på att Sundomborna skulle anlända med båt,
var med dom där en stund och blev myggmat tills vi tänkte åka hemåt men hittade Jim och Ben påvägen
så vi skjutsade dom till Hippes villan och lämnade där en stund.
Klockan blev 2 och mina två stackars vänner skulle upp tidigt i jobb så vi for hemåt.

Vaknade halv 11 idag, steg upp och skrev lite på mitt skolarbete och sen tog jag en powernap
tills jag gjorde mig klar och for iväg till Molpe - Strandmölle för att fira mommo och moffas 40 års bröllopsdag.
Maten var supergod, verkligen en 10+:are!
Efter det har jag suttit i några timmar hos Peter o. Jinas och sett på då mamma och Kimmo har fått nya frisyrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0