21 Juni

Två bilder från då vi var till Strand-mölle och åt i söndas!


Världens bästa moffa & mommo som firade sin 40 åriga bröllopsdag.



-
For till stan med mamma idag direkt klockan 10, valde ut lite födelsedagspresenter åt mig, hehe.
Och sen var jag till bilskolan och övade på teori en stund före vi for hem till Malax,
där jag kollade på då mami fixade en smörgåstårta och sen åt vi så god mat och blev så mätta
så vi somnade i sängen båda två en stund.
Nu har jag kommit hem och skall snart dra på mig träningskläderna och dra till gymmet för att träna riktigt
ordentligt, skall bli så skönt! Känns nästan som det var en evighet sen jag var till gymmet sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0