Yesterday

Det blev utgång igår, och jag kan bara säga en sak, fan vad kul jag hade!
Började med förfest hos Rolle med Sundompojkarna och några till, 23 tiden
gick vi in mot stan och gick till Fontana, drinkar efter drinkar gick ner och vi dansade i flera timmar i sträck
så svetten rann, bokstavligen. Även vatten och skumppa sköts från vattenpistoler och feelisen var på topp!
Efteråt funderade vi var skulle ha efterfest, så jag, Chricke, Eddi, Isac och Tommy bestämde oss att gå till Rolle, då vi kom dit sov Rolle redan så Chricke klättrade upp genom fönstret och släppte in oss andra. :D Efter nån timme somnade vi alla i sofforna eller på golvet. Det var nog en av dom bättre kvällarna!

Har för en stund sen kommit hem, skall fräscha upp mej och sen skall jag till jobbet! Känns
smått jobbigt, men fyra timmar skall väl gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0