Helgen




Jag vet inte riktigt vad jag skall säga om helgen, den har både varit riktit bra och rolig och riktigt
skit, bokstavligen skit. Men jag får helt enkelt bara skylla mig själv för att den blev skit.
Dum i huvudet kan jag jag väl nog kalla mig själv.

Det var meningen att det skulle bli en lugn helg, men nej Cilla lurade ju förståss ut mig och Sofia på krog.
Vi var först hos Iivari en stund och sen for vi mot stan. Det blev fone hela kvällen och roligt hade jag, tillslut blev det väl en och annan shott och drink för mycket.

På lördag mådde jag som förtjänat, var lite här och där före jag for till Sofia
och myste med ljus, chipu och dipu medan vi kollade ut då det åskade och ösregnade. Sen bestämde vi oss för att hitta på något så vi gjorde oss klara och körde runt i stan och hade aningen tråkigt. Då klockan var 00 betalade jag in mig på Ollis för att umgås med Simon och co. Och dricka en. For hem redan efter en timme och somnade skönt.

Idag har jag jobbat, klippt både pappa och faffa och powernappat. Snart får jag väl gå sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0