Vasa rock festival















Ännu än en gång är det söndag och jag har haft en sjukt rolig helg! Jag undrar faktist när det kommer en tråkig helg? Hehe. Kan väl börja med att säga att Vasa rock festival inte var någon höjdare direkt, men jag fick i alla fall se Petri nygård och Salem al fakir, så jag var nöjd! På fredagen åkte vi partybuss och sen blev det krog, kanske blev en eller två för mycket men jag hade kul, så det är väl huvudsaken men missade ju förståss The ark.. Tog taxi hem med min granne, Chricke och Mata och hade lite såkallad " efterfest" hos mig sen. 
På lördagen var vi redan vid Vasklot runt 15 tiden, för att se P & S, sen gick vi till Top camping och chillade med lite folk och drack tandkräms shottar..  Ingen 10:a åt dem. Sen åkte vi partybuss, bokstavligen party med sundomborna i några timmar. Nästan så det var roligaste på hela kvällen, för ja roligt var det! Där emellan hann även jag och Sofia gå till Vörostan för att byta lite kläder och sånt och sen blev det Fontana resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0