1 Juli





Igår efter en faktist skön löprunda i solen, gjorde jag mig redo
för att cykla till Strampen och möta upp Sofia och äta en god middag. Efter att vi ätit
gick vi ner till bryggorna en stund tills Chricke, Kaj och Rolle kom till Strampen och vi gick dit med dem på
en kall somersby! När alla skulle åka hem var jag inte alls på något sånt humör så jag flyttade bara
bord till min mosters och gick vidare till Faros med dem sen. Efter några lonkeron, skratt, dans och musik gick
vi in till stan för att besöka Kantarellis terass, som var super snygg och mysig. Men vi kom lite för sent..
Så jag tog min cykel och cyklade iväg till Rolle där pojkarna kollade film.

Det var ganska mysigt att vakna till regnet och åskan idag, men det känns riktigt som en söndag.
Får se vad jag hittar på ikväll, om det blir utgång eller hemmakväll.
Skall i alla fall ta och klä på mig och åka iväg på min (förhoppningsvis) 3dje sista körlektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0