Torsdag

Vilken dag, men jag har hunnit med en hel del!
Steg upp tidigt och for till stan för att få en ny mokkula, väntade sen i evigheter(det känndes så i alla fall)
på Becka & Ronja, fick en klipp tid åt mig själv beställd, gick på stan med B&R och lunchade,
sen joinade även Jessi oss. Cyklade sen hem för att byta cykeln mot bilen och for iväg till Malax med Becka
för att sköta om katten och blommorna medan min kära mamma är borta, sen for vi till Lidl där vi
mötte upp Sofia och handlade diverse nödvändigheter till helgen, sen yrade vi å på i Orrnäs för att hitta till Päivi där pappa var. Sen hade jag ju förståss glömt min telefon i Malax, duktigt gjort av mig. Så det var bara att köra dit igen, sen kom vi äntligen hem och jag for ut på en skön länk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0