Igår och idag

Igår kväll stod det teater på schemat, jag,  min lillebror, Feeki, Toffe och Becca var
och kollade Korsholms teater - Djungelboken. Helt okej!
Efteråt bestämde vi oss för en på Faros så vi åkte dit en stund, tills jag förde hem de tre sist nämnda
till internatet och jag och Robin for till Strampen, träffade på några där som vi satt och pratade med dem i närmare två timmar före jag skjutsade hem R och sen F. Det var en riktigt trevlig kväll!

Idag har jag sovit, varit på länk och sen jobbat kvällsskift. Hittills har mitt jobb varit så chill som det bara kan bli,
men idag var det nog allt annat än det, satt mig inte ner än enda gång eftersom det fanns något att göra hela tiden. Tiden gick ju fort iallafall.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0