Det tar på krafterna..



Jag kan säga att helgen har varit aningen tung, så tack för
att är måndag idag, och att jag ännu till var ledig.

Lördagen, var jag i jobb i några timmar först, sen 21 tiden hämtade Sofia och Lotta mig hemifrån och
vi for till Faros på en, sen vidare till Solf på poolparty. Det var kallt, men vi var där i några timmar. Tills
Lotta och jag kom på att vi skulle på krog så vi fixade skjuts och for till Ollis. Det var inte så huippu, men
vi dansade och hade det helt kul i alla fall. Vi hamnade sen hemma hos mig med, Jocke Poffe Basti Mata och Becca. Vi käkade mat, hade besök av mina grannar och sov lite.

Så jag var alltså aningen död igår, men det var kalas i Malax för Natalie som fyllt 7 år.
Så jag kämpade för att hålla ögonen öppna tills gästerna for och kastade på mig pyjamasen direkt efteråt,
vi grillade och sen låg jag i soffan resten av kvällen och powernapade mellan varven tills jag slutligen somnade i sängen.

Idag har jag sovit, haft körlektion, gymmat och haft besök av Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0