Torsdag



Trött steg jag upp idag en timme tidigare än vanligt,
bara för att vara snäll och fixa biljetterna åt oss idag, skulle nog blivit aningen sur om jag inte skulle
ha fått några biljetter, men det fick jag! Sen en vanlig dag på praktiken, eller ja..
känns mest som jag gått runt på stan och suttit och läst tidningar och snackat skit! :D
Var även och lunchade med två från praktiken till Il Banco, så nu har jag testat det också. Helt gott!

Borda faktist ta itu med lite skoluppgifter, men har ingen motivation, så jag bara skjuter upp det hela tiden (Ångrar det sen då perioden börjar ta slut..)
Hade planerat in en promenad också, men jag vågar inte ta mig ut från lägenheten i trapphuset, haha.
Blev faktist lite rädd idag då jag kom hem så, hjärtat bultade i 120 då jag kom in genom dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0