Söndag

Nåja, jag är på benen igen.
Det har varit en rätt så lugn helg, i fredast åkte jag surprise surprise till mamma på kvällen
vi åt tortilla och kollade tv med K&N och hade det rätt mysigt fast illamåendet kom tillbaks för mig en stund
så jag somnade redan efter klockan 10.

På lördagen blev vi bjudna på mat till min moster, åkte glatt med så jag inte var tvungen att kocka själv.
Sen kom några tjejer och killar hit och vi satt här hela kvällen och skvallrade, snackade skit och sånt trevligt.

Släpade mig ur sängen idag 11.30 och satte mig för att skriva skolarbeten, duktigt. Sen bar det iväg till Malax igen för att äta en god middag igen. Har just kommit hem och är trött som bara den, men skall försöka få nånting vettigt gjort ennu idag så kan jag gå sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0