Mera födelsedagskalas

Skall skriva några rader om min helg, så jag sen får gå sova. Är dödstrött!

I fredas var Kimmo kocken i huset och gjorde jättegod middag åt mig och mamsen,
sen skjutsade de mig till Jim där jag spenderade hela kvällen med några killar och tjejer,
fick magmusklerna tränade på samma gång också av allt skrattande.

Igår var vi först till min moster på "renoverings kaffe", efter många om och men slutade kvällen med att
vi (alla dårarna) firade Jockes 20 års dag vid oss med poolparty, lite drama hit och dit men det var nog en riktigt rolig kväll!
Vaknade upp idag efter några timmars sömn med några krapula vänner,
sen har jag städat och städat medan min bror låg och sov så gott, Shysst. Jag vet jag är en snäll syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0