Lite mer tid tack!

Skulle verkligen behövas just nu, 24 timmar i dygnet räcker inte just nu,  att vara på praktik 9-17, föröska göra skolarbeten sen, träna, försöka hinna vara social och umgås och ennu till koka den där jävla maten,städa och sova..

Som sagt,
Hälsokunskaps inlämingsuppgifter skall göras, yrkesprovs papper skall ifyllas, borde skriva en CV och söka
sommarjobb, och två färgbehandlings inlämingsuppgifter måste göras. Nåja, bara att bita ihop!
Som tur har jag inte så många dagar kvar på praktiken, sen får jag vara leeedig och bara träna och skriva hälsokunskap dagarna i enda!

Det är bra att klaga ibland :)


I brist på andra bilder får ni en snygg på Erika och mig istället,
jag saknar min klass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0