De senaste dagarna..

Dåligt med uppdatering, uups!

Men jag har endå inte gjort något vettigt på siståne,
nämligen har jag legat hemma och bara sovit ungefär och fått antibiotika, och faktist fått en ny dator (min gamla flippade totalt ur)
men igår igen var jag på benen och var på praktik, skvallrade och åt god mat på Amarillo med B,
satt hemma hos mig och kollade på skit Let's Dance och tänkte få damp tills Patte och Anton räddade oss
och vi cruizade runt i stan resten av natten, Jeje!

Idag då jag steg upp var jag taggad för skoluppgifter så jag satt igång med lite sånt,
och sen har ja städat. Nu skall jag hoppa i duschen och sen åka till Gamla Vasa på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0