Vilken helg!

Känns som jag har gjort någonting hela tiden.
Hade inga planer på fredag kväll, men mittiallt befann jag mig hos Bina och drack
ett vin glas med henne. Sen förflyttade vi oss till Crystal, drack några drinkar och satt och pratade där i flera timmar.
Trevligt!
Anton och Sofia kom och joinade oss en stund senare också.




På lördag morgon
var det bara att tvinga sig upp ur sängen fast jag var dödstrött, mamma och Kimmo kom efter mig
och vi for iväg till Seinäjoki. Vi shoppade och åt god mat på Fransmanni, tre tiden var vi klara och for hemåt igen.
Då var det bara att hoppa i duschen och göra sig klar och sen tog jag bussen till stan, gick till Bina en stund och sen till Amarillo med de andra, där firade vi vår lilla Becka som blev 17 år med glass!
Sofia, Lotta, Mellis och jag lämnade där i flera timmar och funderade vad vi skulle göra. Efter några timmar kom Patte och Kim efter mig och S, och vi for till Skogis där dårarna var, satt där och hörde på samtalsämnen om snoppar, sex och slagsmål gånger femtio!


Min nya fina rosa mössa!



Idag har jag bara tagit det lungt, det var så skönt att vakna och inte ha några måsten idag. Var till gymmet på spinningBodypump och nu borde jag väl diska lite före solsidan börjar, sen skall jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0