Tisdag

Andra dagen och jag känner redan hur magsåren kommer p.g.a
av stressen, Haha.
Kan ju hoppas på att jag får njuta sen då jag sätter mig i bilen på lördag morgon till Ruka.
En ledig vecka där med ett gäng på 10 pers, jag tror det kommer bli sjukt kul! :D

Eftersom jag  det ropar rätt tomt på mitt konto just nu och även i kylskåpet, så väntar jag på
att pappa skall komma efter mig så vi kan åka och handla så jag inte behöver äta havregrynsgröt imorgon igen..
Även en nya snowboardhjälm skall inhandlas! Jippiejey.

Men i alla fall till något helt annat här, jag skulle kunna bo på gymmet nu, det är så otroligt roligt (om man går på pass) och skönt att träna just nu tycker jag. Det riktigt kliar i fötterna nu eftersom jag vet att jag inte har tid att åka dit idag och springa av mig lite energi!

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du ha köpt en stor fet present åt mej, annars kan ju int konto va slut :os

2011-02-22 @ 19:18:39
URL: http://sveasblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0