Senaste dagarna




Söndag kväll spenderade jag ju i Jeppis för att kolla Idol konsert, vi fick rätt kassa
platser men det gjorde egentligen ingenting, konserten var bra!

Igår vändagen till ära hann jag med mycket,   jag var smink och hår modell till Bina, blev bjuden på mat och efterrätt hos mommo och moffa, Såg på filmer från då vi var småa, klippte moffa, tränade, och gjorde skolarbeten!

Idag befann jag mig klockan 10 vid tandläkaren, sen har jag skrivit lite mer hälsokunskap. Skall till Aftis ikväll och skriva HK prov, som jag inte ennu har läst något till, så får troligtvis ta det på talang!
Sen skall jag ta mitt pick och pack och åka iväg till Malax för en eller två nätter och umgås med bästa mami!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0