Juldagen och Julannan dag

På juldagen myste jag i pyjamas hela morgonen hos mamma. Sen blev det julmat hos mommo & moffa,
och efter att vi igen fått i oss massor med mat och kaffe for jag iväg till stan där redan Eve & Soffi var, vi förfestade lite och spelade Pärela barin och även Madde hittade dit efter en stund. Redan runt 20 tiden gick vi iväg för att möta Nora och Sara och sen vidare till Ollis. Som tur kom vi riktigt passligt och fick gå in direkt eftersom 15 minuter senare var det kö. Det blev en lång kväll på Ollis, men roligt hade jag med bra sällskap, mycket folk och dans så fötterna värkte!

Igår låg jag i princip halva dagen i soffan hos mamma och gjorde ingenting. Senare mot kvällen for
vi via bygget och sen till Amarillo för att äta något annat än julmat.. Ja, och gott var det ju! Och så fick vi även se NRJ's Renne som tydligen också hade fått nog av julmat! Yeye..  Klockan 20.30 däckade jag i min säng efter en tydligen tung julhelg och sov gott i 13½ timme. Så idag är jag pigg!

Men idag blir det mer julmat men denna gång hos pappsen, jag hoppas det är sista gången detta år..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0