Livet är en fest

Ojdå, det har visst varit lite dåligt med uppdateringen här på sistone.
Men jag har inte haft tid, eftersom jag har gjort annat som t.ex. varit på klassresa till Tallinn och ställt till och varit på bröllopsfest och 40 års fest!

Hade fullt upp hela dagen igår, handlade nödvändigheter i stan, fixade mig och sminkade mamma, hämtade
Robin och Viktor och sen var det äntligen kväll och allt var klart och mammas och Kimmos bröllopsfest och mammas 40 års fest kunde börja.
Kvällen bestod av mycket sång och dans, vi drack och åt god mat, bra program och ett härligt gäng! Det blev riktigt lyckat och jag hade super kul hela kvällen. Ända till klockan halv fem orkade vi, då jag och N bestämde oss för att gå hem och sova.

Bilder kommer senare även ett inlägg om vår Tallinn resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0