Fredag kväll



Det var jobbigt att stiga upp "tidigt" idag och åka till hälsostation till 8.30 för att ta blodprov,
men efter lite snoozande kom jag mig upp och blodproven blev tagna.
Kom hem och blev så trött, så jag somnade i två timmar och for sen iväg till stan för att köpa lite nödvändigheter till nyår så som, skumppa, strumpbyxor och serpentiner. Hittade också lite underkläder på rea och en klänning kom jag hem med..
Becka kom till stan sen och jag gick runt med henne en stund tills jag for hem och städade lägenheten, packade lite grejer och nu sitter jag hos mami!

Senare ikväll skall jag åka till Helsingby för att planera det sista till nyåret med dårarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0